Obrigada!


Something

Something in the way she moves
Attracts me like no other lover
Something in the way she woos me

I don't want to leave her now
You know I believe her now

Somewhere in her smile she knows
That I don't need no other lover
Something in her style that shows me

Don't want to leave her now
You know I believe her now

You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know
You stick around now it may show
I don't know, I don't know

Something in the way she knows
And all I have to do is think of her
Something in the things she shows me

Don't want to leave her now
You know I believe her now
Para ti!


Sempre adorei esta música dos Beatles, mesmo quando não acreditava que um amor como o nosso pudesse existir! Obrigada por tudo o que me dás todos os dias. Obrigada por me teres feito acreditar que um amor tão verdadeiro existe mesmo e é "o" paraíso. Obrigada por me dares tanto carinho e força todos os dias, cada vez mais... enfim, que posso dizer?... Fico-me pelo simples OBRIGADA! Amo-te! Muito! ("She loves you!" ;-) Yeah! Yeah! Yeah!)

1 comentários:

Anónimo disse...

Obrigado pela dedicatória!
Depois mostro o meu agradecimento ;)
Pessoa

Espíritos Leitores

Sons